niedziela, 19 lipca 2015

TAG: 10 nietypowych faktów z mojego życia.

No, miało być "poważnie" wyszło jak zwykle.
Zbyt uwielbiam TAG'i żeby pozbyć się ich całkowicie... no cóż, taki mamy klimat! :)
Jak wiecie jestem częściowo anonimowa. Jestem dość specyficzną osobą i staram się, żebyście mnie mimo wszystko trochę poznali. Tak, wiem to nie ma sensu.

A więc let's do it!
1. Panicznie boję się motyli, ciem i prawie wszystkiego co lata (Natomiast uwielbiam biedronki, są takie słodziutkie! ♥♥♥) od momentu gdy miałam żółtą bluzkę i obsiadły mnie motyle (miałam wtedy jakieś 5-6 lat)
2. Mam lęk wysokości, a weszłam na sam szczyt wieży Eiffla, żeby zobaczyć panoramę i spełnić jedno z moich marzeń :)
3. Mam dość nietypowy i bardzo pomieszany gust muzyczny. Słucham czasami piosenek, które są na topie, moją ulubioną piosenkarką jest Selena Gomez, ulubionym zespołem AC/DC, a dla relaksu słucham Thriving Ivory, 5SOS, Tom'a Rosenthal'a i Ed'a Sheerana.
4. Uwielbiam anime i mangę. Moimi ulubionymi anime są:
•Kamisama Hajimemashita
•Another
•Death Note
•Mirai Nikki
(Dla niezorientowanych pierwsze to romans reszta coś podchodzącego pod horrory.)
5. Pasjonuję się stylem pastel goth i mam (przynajmniej tymczasowo) fioletowe włosy.
Dla niezorientowanych (znowu xD ) zdjęcie:
Źródło: Grafika Google

6. Nienawidzę śpiworów! Bardzo ograniczają ruchy, czego nie cierpię i gdy tylko muszę spać w śpiworze kończy się to tak, że na nim lezę, przykryta kocem.
7. Zawsze chciałam umieć rysować, ale nijak mi to wychodzi.(Postawcie się na moim miejscu jeśli otaczają cię dwie przyjaciółki, które w rysowaniu są o niebo (nawet ze trzy nieba) lepsze od ciebie) W końcu jednak się z tym pogodziłam.
8. Nienawidzę toreb typu shopper bag i nazywam je kartony.

9. Nie lubie miękkich łóżek i zawsze się w nich nie wysypiam.
10. Zbieram stare/okazjonalne monety i lubię ogólnie numizmatyzm.
To by było na tyle! Myśle że wam sie podobało :)
A Wy? Macie jakieś nietypowe lęki/przeżycia?
xxx
A.

6 komentarzy:

  1. Brrr... ćmy to zło tego świata

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie ćmy.
    Strasznie chciałabym Cie poznać, bo jesteś bardzo interesującą osobą.
    Tak bardzo jestem ciebie ciekawa :D
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wręcz uwielbiam wysokość i się nie boję, że mogę spaść czy coś :)
    czasami nawet siadałam na murek balkonu w bloku u cioci, która mieszka na 10 piętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Death Note, pamiętam dwa lata temu na wakacjach w trzy noce obejrzałyśmy wszystkie odcinki, tak się wciągnęłyśmy :D Zdecydowanie moim ulubieńcem był L i moje serce pękło, gdy go zabito hahaha :D

    Ps: zajrzyj na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nietypowe fakty :) Nie bd się rozpisywać, czekam tylko na nn :P

    OdpowiedzUsuń