sobota, 28 maja 2016

Rok bloga! 28.05


Jak możecie wywnioskować po tytule, dzisiaj (28.05) mija rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga.
Dokładnie rok temu postanowiłam wprowadzić się do blogosfery i nie zamierzam tego żałować ^^
Między innymi dlatego na blogu zmienił się wygląd. Chciałabym również z tej okazji zorganizować jakiś ciekawy, obszerny (lub podzielony na części) post, ale jak narzazie nie wiem co z tego wyniknie.
W każdym razie zapraszam do przeczytania posta podsumowującego mój rok na blogu!
Przez rok:

 Opublikowałam
20 postów

Zdążyłam zgromadzić
13 obserwatorów

Zdobyłam
Ponad 1600 wyświetleń

Dostałam
Ponad 40 komentarzy

Z okazji tego, że wybiła mi właśnie okrągła rocznica chciałabym podziękować stałym czytelnikom, o ile takowych posiadam, za to, że ze mną zostali. Mam nadzieję, że wszyscy zaglądający na mojego bloga wyjdą z niego chociaż w pewnym stopniu usatysfakcjonowani.. Dzięki również za wszystkie komentarze, mam nadzieję, że za rok będzie ich jeszcze więcej.

Jestem świadoma tego, że statystyki nie są jakieś zniewalające, a ilość obserwatorów nie zwala z nóg, jednak dopóki blog będzie sprawiał mi przyjemność, dopóty będę go prowadzić. 

Planuję kilka ciekawych, innych postów, oraz dokończenie zmian w wyglądzie bloga. Przy okazji możecie napisać, czy podoba się Wam nowy szablon ^^
Chcę wprowadzić również serię która podsumuje dany miesiąc, zawierałaby polecane blogi, książki lub inne ciekawe, lub mniej ciekawe rzeczy.

Napiszcie w komentarzach Wasze pomysły na posty, może któryś z nich zrealizuję? ;)

xxx
A.


2 komentarze:

  1. Czekam na jakiś DIY, bo uwielbiam takowe czytać.
    Co do statystyk- one są nieważne. Ważne jest to, że robisz to z pasji!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U... malutko. Ale to nie ważne. U mnie też szału nie było. Dopiero po założeniu konta na DDOB statystyki wzrosły.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń